A animación consiste no deseño e aplicación de movemento a personaxes ou obxectos a través de diferentes técnicas. De tal modo, en función destas técnicas, pódense distinguir varias modalidades de animación: Animación mediante debuxos, animación a partir de figuras tridimensionais, animación mediante imaxes xeradas por ordenador e animación realizada con técnicas mixtas.
A actividade principal das empresas obxecto deste estudo é a prestación de servizos de animación por ordenador, froito do desenvolvemento dos denominados gráficos xerados por ordenador (CG) e a súa aplicación ao cine, televisión, publicidade, etc. na que se inclúen fundamentalmente a animación por ordenador 2D e a animación por ordenador 3D:
- Animación 2D: Hoxe en día, os estudos de animación 2D utilizan soportes dixitais nos seus traballos, polo que o proceso de animación realízase fundamentalmente a través de medios informáticos. Se se empregan técnicas clásicas, haberá que capturar os debuxos para a súa posterior animación. Se se realizan por medio de programas informáticos, aforrarase o proceso de captura.
- Animación 3D: Baséase nun sistema informático que xera un espazo virtual con tres dimensións, no que se modelan, a partir de redes de malla, os decorados e as personaxes.
Os servizos ofrecidos por este tipo de empresas posúen múltiples aplicacións, entre as que destacan as seguintes:
- Arquitectura e enxeñería: Servizos de infografía (ver glosario) aplicada á arquitectura, enxeñería civil, proxectos de urbanismo e paisaxes, que permiten a previsualización dos modelos con anterioridade ou paralelamente ao proceso de construción.
- Publicidade, televisión e cine: Deseño e animacións 3D para spots publicitarios, series de televisión, películas, etc., así como todo tipo de servizos de postprodución.
- Deseño e animacións para vídeos corporativos e presentacións de proxectos para empresas privadas e institucións públicas.
- Multimedia: deseño e animacións 3D en páxinas web, CD Roms interactivos, etc.
Desde o punto de vista estatístico, as actividades económicas clasifícanse seguindo a Clasificación de Actividades Económicas (CNAE-93). Dependendo do tipo de actividade, este terá un código diferente. Adicionalmente, existe outro sistema de clasificación chamado SIC (Standard Industrial Classification). Nos seguintes cadros amosámosche a clasificación da actividade considerada.
CNAE-93 | SIC |
92.11 Produción cinematográfica | 78.13 Produción de películas cinematográficas |
78.14 Produción de películas |
Algunhas das actividades reflectidas nesta clasificación, ou estreitamente relacionadas coas mesmas, foran tratadas xa con maior profundidade noutras guías:
- Produción audiovisual.
- Produción multimedia.
- Gabinete de deseño gráfico.
- Gabinete de programación.
- Produción multimedia.
- Gabinete de deseño gráfico.
- Gabinete de programación.
Podes consultalas na páxina web: http://guias.bicgalicia.es
O cadro seguinte recolle catro aspectos clave identificados por outros emprendedores, e que che poden axudar a reflexionar sobre as condicións que debe reunir a túa idea de negocio.
A IDEA | |
1. Orixe da idea | O desenvolvemento das novas tecnoloxías propiciaron a aparición dun nicho de mercado para este tipo de actividade. |
2. Concepto de negocio | Prestación de servizos de animación por ordenador e desenvolvemento de producións propias. |
3. Claves competitivas | Altos niveis de calidade a prezos inferiores que a animación tradicional. Prazos competitivos. Variedade da tipoloxía de clientes. Versatilidade e adaptación ás demandas dos seus clientes. |
4. Aspectos críticos | Dificultade na captación de clientela: inestabilidade e descontinuidade produtiva. |
No hay comentarios:
Publicar un comentario